Tävling

Nu är det mycket på gång i mitt liv och jag känner att behovet av planering är större än någonsin! Tänkte därför att den här tävlingen kunde passa mig bra just nu. Bara att hålla tummarna då... Om du också är sugen på att vinna en alldeles egen almanacka som du själv designar så hittar du till tävlingen här.


Emma

Hej.



Skulle bli jätteglad om jag vann din fina tävling för vi håller på att renovera vårt nyköpta hus från -45 och det gäller att hålla koll på alla tider, hantverkare, besök hos olika köksbutiker mm så ingen hade blivit lyckligare än jag över en sån fin vinst och så välbehövd dessutom.



Kram Emma


Hanna - Whiterainbow

Min sambo kommer hem först idag från jobb så det ska bli kul att se hans reaktion :)



Kram



PUBLICERAT: 2011-11-03, 09:24:13 | URL: http://whiterainbow.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: