In med det nya...


...och ut med det gamla. Det jag vill säga är att det snart är nytt år och med det kommer nya spännande utmaningar. Det gångna året för mig har varit händelserikt och ett roligt år att se tillbaka på. Det största och mest minnesvärda som hänt är självklart den femte juni då min andra dotter kom till världen.

Året som väntar är för mig ett oskrivet blad som jag hoppas ska fyllas med många roliga upplevelser och lärdomar. Inga löften ges men många önskningar och förhoppningar finns...

Hoppas att ni alla underbara läsare får en riktigt mysig kväll när ni firar in det nya året! Ni betyder mycket för mig och jag hoppas att vi ses under det nya året!


Yenny

Önskar er ett gott Nytt år och att vi alla får vara friska ett bra tag framöver!! blev ingen väggmålning före nyår då sjukdom kom i vägen, men nästa år! ;)) Många kramar från oss!!



PUBLICERAT: 2011-12-31, 17:42:22 | URL: http://yennyahlin.blogg.se/
Linda

Önskar dig ett riktigt fint 2012! Ser fram emot ett lika inspirerande 2012 här hos dig i din fantastiskt fina blogg!! kram!



PUBLICERAT: 2011-12-31, 17:51:49 | URL: http://lindasnyahus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: