Nya ringar

Redan onsdag och jag tycker knappt det känns som om veckan har börjat! Tiden rusar verkligen iväg och snart är det helg igen vilket inte är fy skam! Inte vilken helg som helst heller, för det blir ju faktiskt en långhelg igen:).

Jag har som sagt många idéer men sedan vi kom hem efter julfirandet har jag inte hunnit göra ett dugg. Vår minsta sötnos är kvällspigg och vill helst inte sova innan elvatiden på kvällen. Så nu kämpar vi med att få in en läggningsrutin vid åtta för båda barnen men det går sådär. M vaknar många gånger innan klockan ens blivit tio vilket gör att vi inte hinner eller orkar göra så mycket på kvällarna.

Innan helgen är här ska jag ta barnen på en tur till Karlskrona. T får ledigt från dagis imorgon för besök hos farmor och farfar. Tanken är också att jag ska hinna prova lite nya kläder till mig själv. Är välbehövligt efter att mestadels ha använt gravid- och amningskläder i snart tre år nu.

Jag och C ska även kika på nya förlovningsringar eftersom jag har tappat min. Det var ju åtta år sedan och med en begränsad ekonomi som ringarna valdes och nu går valet från guld till titan istället. Först tänkte vi välja vitt guld men titan verkar ännu snyggare och priset är dessutom bättre. Det ska bli spännande att få se om det är så även i verkligheten. Det var svårt att hitta bra bilder men här är några. Om du också gillar det du ser så kika in på titanringar.com där finns fler bilder.

Bildkällor: www.zelini.se och titanringar.com


Yenny

Vad läckert!! (Jag kanske måste tappa bort min också...för att köpa en ny?? )Hihi, kram!!


Dessi at [Home and desire]

Men jösses så snygga! Vi har en ganska enkel i vitt guld idag...



PUBLICERAT: 2012-01-14, 20:47:14 | URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: