Blog Award

Har känt att inspirationen inte varit på topp de senaste veckorna och det har säkert märkts med tanke på få inlägg här på bloggen. Dagen kunde dock inte startats bättre än den gjorde! Underbara Dessi med bloggen Home and desire har nämligen tilldelat mig en blog award och nu vill jag dela med mig av den till fem av er underbara läsare

Yenny Ahlin
Hemlängtan
Lindas nya hus
Styling house
Hemma hos emppan

Tack till er och alla er andra som tar er tid att läsa och kommentera här på bloggen! Det vore roligt om ni som tilldelats den vill dela vidare till fem bloggar som ni gillar, helst med mindre än 200 läsare/följare om dagen. Jag önskar er alla en riktigt fin dag!

Bildkälla



Linda

Åh, tusen tusen tack bästa Hanna!!!

Vet du att jag sitter och har en riktig skitdag på jobbet och så smög jag in på din blogg i kaffepausen och blev bara sååå glad! Nu gjorde du min dag 100 gånger lättare! Stor kram!



PUBLICERAT: 2012-01-16, 16:46:27 | URL: http://lindasnyahus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: