Planering

Det är mycket på gång här hemma just nu även om ni kanske tror att jag ligger på latsidan för jag är dålig på att hålla er uppdaterade numera...

Rösten min är på väg tillbaka och idag startade vi dagen med ett planeringsmöte på resturangen där vi kommer att ha våran bröllopsfest i sommar. En del bitar föll på plats men jag inser att vi har många timmars roligt planerande framför oss. Till nästa möte ska vi ha gjort en skiss på hur vi vill att borden ska placeras, hur dukningen ska göras samt vilken mat som vi vill ha.

Även en gofika med bästaste vännerna hann vi med innan det blev dags att sticka och köpa material till T:s säng.  Efter mycket velande bestämde vi oss för att bygga en själva. Tanken var annars att köpa en Odda eller Kurasäng från IKEA och modifiera den men vi hoppas att detta blir ännu bättre!

När jag nu väl är här så bjuder jag på ett par bilder från vardagsrummet. Som jag skrev blev det några inköp på Village förra veckan. Kanske du kan se vad?




Tempramentsfulla italienskan.

Hej! Jag hörde den goda nyheten. Grattis! Titanringar, very nice! Och bröllopet! Fantastiska nyheter. Säger bara ÄNTLIGEN!! Hoppas alla mår bra iaf. Hälsa! Ciao



PUBLICERAT: 2012-01-10, 15:58:33 | URL: http://kexetsam.webblogg.se/
Louise

Fint ;) kanske plåtskåpet, trådkorg & en plåtbox? Det är kul med barnrum. Det blev inget nytt bygge utan en helt vanlig MALM säng till lilleman, men det kan i varje fall inte ske några större olyckor nu & det känns tryggt. Ser framemot ert resultat, spännande! Tejpade i massor ;) snart visar jag resultatet.



Hur har det blivit med era nätter? Bättre?

Önskar er all lycka med planeringen till er stora dag, kul!!! ;))

Kram



PUBLICERAT: 2012-01-10, 16:30:22 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Jessica

Hej!

Ville bara säga att ditt hem ser väldigt fint ut! Och grattis till det kommande bröllopet, rolig planering :)

Vänliga hälsningar Jessica



PUBLICERAT: 2012-01-10, 18:50:10 | URL: http://detjagtyckerom.blogspot.com
Emma

Åhå bröllop, grattis, gud vad roligt:) Vilka snygga inköp, finfina grejjer som jag också skulle kunna tänka mej:) Ha det bra, kramar emma



PUBLICERAT: 2012-01-10, 22:19:42 | URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Louise

Ja, önskelistan tar aldrig slut känns det som =)



Jaha, det var inte så dåligt =) 2 rätt. Snygga prylar. Fick ett presentkort på Village i julklapp, så det blir att inhandla något fint & nytt.



Det är riktigt jobbigt när det inte fungerar med sömnen, det är så viktigt för att orka. Sover hon mycket under dagen? Det är inte lätt att få det till att fungera.

Min dotter somnar väl vid 8 +- & då ger vi mat, sen vaknar hon vid 12 +- får mat igen i sängen så hon somnar direkt igen, nästa matning 4 +- & sen går vi upp vid 7-8. Hon äter en del, men jag förbereder allt kvällen innan med varmt vatten i termos (uppmätt mått) & pulver i flaskan, så är det bara till att hälla i vatten, skaka om & mata. Ett tips om du inte redan gör så, eller du kanske ammar? Man vill att det ska gå snabbt & enkelt när man är trött själv =)

Kul att diskutera & jämföra...

Kram



PUBLICERAT: 2012-01-11, 10:43:13 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Yenny

Vad fina saker!! Så spännande med bröllopsplanering, ska bli verkligen kul att följa :) Också bra att se hur ni kommer göra sängen. Så småningom måste vi uppdatera storasysters rum här med( bara få tummen ur och börja måla lillasysters rum också?!?!), och jag har också haft bygga säng tankar, så det blir kul att se hur ni gör :) Hoppas förkylnigen börjar ge med sig nån gång, det är inte roligt att vara sjuk! många kramar från oss



PUBLICERAT: 2012-01-11, 20:26:09 | URL: http://yennyahlin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: