Kafferäddaren?

Som ni vet är det lite bröllopsplanering på gång just nu och vi har funderat på att fixa en önskelista hos Cervera på de saker som vi önskar oss. Ett smidigt sätt för gästerna att veta vad som önskas och dessutom inte riskera att köpa samma sak som någon annan. Det är ju ett bra tag kvar ännu men jag var bara tvungen att kika runt lite på alla fina saker som finns där.

Nu var det inte det som jag tänkte visa er, utan en supersnygg termosmugg jag stötte på som skulle passa mig ypperligt. Känns liksom som om man alltid får dricka kaffet kallt numera. Dessutom ett lätt sätt att ta med kaffet ut på promenaden. Vad tycks? En nyhet från Sagaform som blir din för 149 kr hos Cervera.


Yenny

vi har lite porslin och dylikt från Sagaform då jag tycker dom har snygga och prisvärda saker!! Den där har jag tittat på flera gånger och tror absolut som du säger, kan vara nåt då man ofta får dricka kaffet kallt, då man ska jaga ungarna utimellan :) Smidigt att göra en önskelista sådär! :) Det går bra med lilltjejjens inskolning,mest mamamhjärtat som har svårt att släppa taget, ;) haha :) kram kram!


Louise

Ingen dum idé, förstår att kaffet blir kallt =) Önsjelistan är perfekt, då får ni vad ni vill & det blir lätt för gästerna att handla. Tummen upp! Ett stort grattis än en gång & som sagt lycka till, det är en del som ska plameras.



Grönt helt rätt, inte så svårt att gissa kanske =)



Hon är kanske lite envis =) Min lilla flicka sover ungefär som din, men en gång till ungefär nu vid 12 efter lunch. Matar du inte med välling alls? Gröt? Tanken slog mig bara att hon kanske skulle behöver något som mättar innan det är dags för natten. Håller med dig med ammningen, smart & smidigt!



Kram i det gråa vädret



PUBLICERAT: 2012-01-12, 11:56:56 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Linda

Hade jag druckit kaffe hade jag absolut köpt en sån :)


Dessi at [Home and desire]

Smidigt med önskelista tycker jag! :)



Du har en award att hämta hos mig!



PUBLICERAT: 2012-01-15, 21:21:01 | URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Yenny

Tittar in och hoppas allt är bra :)



PUBLICERAT: 2012-01-16, 12:43:37 | URL: http://yennyahlin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: