Årets nyheter

Jaha då var julen över för den här gången vilket jag tycker känns ganska så skönt. Jag är helnöjd och har haft en superskön ledighet med familjen. Dosen av julmat och allt annat som hör till känns alldeles lagom och suget efter att städa bort julen och välkomna det nya året börjar smyga sig på. Jag satte mig ner med Ellos nya katalog och fick genast ett otroligt sug efter att förnya och fixa där hemma. Nu är jag ju inte hemma och det kanske är tur så jag får vila ytterligare en dag innan jag är åter till vardagen igen. Här är några av mina favoriter ur Ellos nya sortiment av heminredning. Har du något tips på nya prylar till hemmet som man bara inte får missa?

Igår åkte vi en sväng till Örebro för att kolla in julrean men det kändes mest som om det var julsakerna som reades ut så det blev inte så mycket reashoppande förutom massa kläder och skor till barnen. Ja, en och annan inredningspryl slank också med hem förstås.

För övrigt så har barnen för tredje gången på bara en månad åkt på en förkylning och vi vuxna känner oss också halvkrassliga. Hoppas att sista nattens sömn här uppe gör susen för imorgon väntar en lång bilresa innan vi åter är hemma igen.

Hoppas att ni alla har haft en riktigt mysig julhelg och att ni mår bra i väntan på det nya året!


Ami

Hittade din blogg av en slump och gillar den verkligen. Mkt inspiration inför nytt boende 2012 :)



Du är riktigt bra på inredning. Snyggt!!!



PUBLICERAT: 2011-12-29, 21:01:53 | URL: http://www.minbebis.com/blogg/ammi
Linda

Grymt snygg kudde och lampa! Kanske ska ta mig en titt där jag också.. =)



Hoppas både barnen och ni mår bättre snart! Själv har jag åkt på en riktigt jobbig hosta som vägrar släppa... Till det en temp som ligger på typ 37.4, precis så att man inte vet om man orkar pallra sig iväg till jobbet eller inte... =)



PUBLICERAT: 2011-12-29, 22:18:02 | URL: http://lindasnyahus.blogg.se/
Hanna

Tack snälla Ami och kul att du hittade hit! Spännande med nytt boende, hus kanske? Hoppas att du kikar förbi fler gånger!



PUBLICERAT: 2011-12-31, 13:35:51 | URL: http://inredamedmera.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: