Borta bra men hemma bäst!?

Nu är det slut på vilan, barnpassningen och den underbara maten som man blir bortskämd med hos min mamma. Det har varit skönt att koppla bort renoveringen och alla vardagsbestyr för att samla nya krafter inför de kommande veckorna. Nu är det renovering som står på schemat!

Väl hemma insåg jag snabbt att bilen var som ett svart hål. Den ena efter den andra prylen bars ut och det tycktes aldrig ta slut på saker. Jag som inte tyckte att jag hade shoppat så mycket. Gäller nog att bli färdig på övervåningen snart så att prylarna kan få sin givna plats i stället för att stå och samla damm.

Jag lovar er att det kommer att hända mer här på bloggen nu när vi är tillbaka så kika gärna in igen!


maria

Varför har man en blogg om inredning om man inte kan inreda?

Och gud vad man är trött på svart-vit inredning, väggord och walk in closet (klädkammare heter det)!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: