Nej, nu måste jag bestämma mig!

Byggandet är i full gång igen. Min sambo klär in resten av balkanrna nu och jag försöker bestämma mig för vilket golv vi ska lägga in i sovrummet och hallen. Snacka om att jag är velig! Lineoliumgolv, gummigolv, enfärgat laminat, plankgolv, jag alternativen är många och den här gången verkar det vara svårare än vanligt att ta ett beslut.

Jag har letat efter ett mörkt enfärgat plankgolv med matt look men inte hittat något som jag gillar. Här är några andra varianter som jag kikat på. Nu ska jag ner till färgaffären för att se om det finns något där som kan passa.

Svart gummigolv från Checker stud.




Markland laminatgolv från Ikea 279 kr/kvm.


Marmoleum Bulletin Board 2202 från Forbo.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: