Sovrum i plommonlila,svart och vitt?

Hej där! Snart är den efterlängtade semestern här och då vet jag av erfarenhet att det blir lite shoppande. Det gäller att var förberedd och tänka igenom vad man behöver, det mesta i alla fall;) Impulsshopping är ingenting som passar mig egentligen. Det är jättekul och tillfredsställande för stunden men brukar tyvärr allt för ofta innebära dåliga köp som jag ångrar. Trots detta blir det alltid något som följer med hem utan att det var planerat...

Jag har som vanligt många planer som jag vill genomföra men jag försöker koncentrera mig på vårt sovrum. Här är resultatet av lite surfande. Kan nog hända att ni hittar något av detta i vårt sovrum när det är klart...


Klädhängaren, ryamattorna, bokstäverna, steghyllan och bordslampan kan du köpa på ellos.se. Taklampan och pläden går att köpa på ikea. Tidningsförvaringen finns att köpa på frapp.se och finns även i andra färger. Den fina stolen kan du köpa på bolagret.se eller i någon av deras butiker. Slutligen kan du köpa den lila kudden hos scandinavianbrandsonline.com och den finns även i andra färger.

Njut lite av sommaren nu för det ska jag göra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: