Ännu en vecka har passerat...

Fredag igen och bara en vecka kvar till semestern. Då ska mycket bli gjort här hemma men vi ska allt ha lite semester också!

Innan dess ska vi njuta av en ledig helg tillsammans med våra gäster som kommer i kväll.  Funderar på vad jag ska fixa för mat, kanske blir det grillen som får jobba i kväll... Kan hända att det slinker ner några glas vin också;)

Något av detta till kanske? Recepten till bilderna finns på här.




På schemat inför helgen finns även lite renovering. Balkarna i sovrummet kläs in, visserligen har jag betydligt fler saker på min att-göra-lista inför helgen men jag tror att jag behåller dem för mig själv. Har liksom insett att jag är ganska optimistisk i min planering, alltid lika tråkigt när man inte hinner göra allt...

Håll utkik efter bilder på våra framsteg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: