Välkommen till min nya blogg!

Inte så unikt kanske? En småbarnsmamma som gillar inredning, renovering och allt som skulle kunna kallas kreativt och som dessutom bloggar.

Tanken med min blogg är i alla fall att du som är intresserad av inredning, renovering och annat kreativt ska kunna inspireras. I mitt hem finns ständig nya pågående projekt. Varför inte dela med sig lite då? Ni får se allt! Jag vill att ni ska ha möjlighet att följa projekten från början till slut.

Vi flyttade in i vårt nuvarande hus sommaren 2005 och tänkte måla om, byta golven och på sikt kanske fixa till köket. Så har det gått några år och sanningen ser lite annorlunda ut. Vi har snart renoverat hela huset och känner jag mig själv så börjar vi snart om igen;)...

Hoppas att du hittar något du gillar!




Örjan von Bladh

Hej!

På många sidor kan man klicka på "anmäl" om man finner material som är stötande eller på andra sätt olämpligt. Jag finner din blogg tämligen olämplig då man får sådan jävla ångest att man inte har lika fint hemma hos sig själv. Kan du inte ta bort samtliga bilder och bara visa hur det såg ut före renoveringen, gärna INNAN ni flyttade in.

Mvh Örjan von Bladh



PUBLICERAT: 2010-08-01, 15:43:56 | URL: http://www.jagharingenhemsida.no
Olle

;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: