Badrumsfunderingar

Just nu är jag i planeringsstadiet när det gäller vårt badrumsprojekt. Jag letar inspiration och har gjort det till och från under en ganska lång tid nu. Badrum är någonting som jag aldrig tidigare har planerat och inrett. Det blir verkligen en utmaning att få till det från tanke till verklighet.

Nu försöker jag hitta ett bubblebadkar med ganska stam design och med plats för två. Det ska inte vara ett hörnbadkar och det första man kommer att se i rummet är just badkaret. Det får inte vara för stort eftersom det är lite trixigt att får in stora saker i rummet. Vilken mardröm att inte få in sitt nya badkar genom dörren!

Det är betydligt lättre att hitta ett vanligt badkar om man vill att det ska vara estetiskt tilltalande! Jag kanske ändrar mig med tiden och väljer ett sånt i stället?


Här är i alla fall ett badkar med bubbel som faktiskt ser både bekvämt och relativt snyggt ut. Det finns att köpa bl.a. på trettio.se och på drytrend.com


Ett badkar med plats för två, finns att köpa hos bl.a. bygghemma.se



Ett badkar med gott om plats för två men lite för stort för oss. Finns att köpa hos trygghandel.se och kostar 14295 kr.




Mycket snyggt badkar i gjutmarmor, dessvärre utan bubbel. Badkaret finns i vitt eller svart och går att köpa här, det kostar från 13000 kr.








Även det här är ett snyggt kar med bubbel men kanske lite trångt för två? Det finns att köpa bl a hos bygghemma.se




Ett fristående bubbelbadkar men kanske inte för två? Snyggt i alla fall och går också att köpa på bygghemma.se




Jag funderar vidare så får vi se vad jag (vi) beslutar mig (oss) för...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: