Sista dagen

Över ett år har passerat sedan min senaste arbetsdag på jobbet men i morgon är det åter dags att inta kontoret och sätta sig in i allt som har hänt under det gångna året. Självklart är det med blandade känslor men jag ser fram emot att få lite nya rutiner, träffa mina kollegor och få släppa taget om hemmet och T för en stund. Inte för att jag inte har uppskattat att vara hemma med henne utan för att det nu är dags att återgå till arbetslivet och göra något annat. Nu är det C som tar över här hemma och det känns väldigt bra! Jag vet några som kommer ha det roligt under dagarna!:)

Vi passade på att köra några släp med skräp till tippen redan i fredags för att kunna ta en lugn lördag tillsammans med några vänner och det var väldig skönt! Visst hade vi hoppats på ett par miljoner på hästarna men det får bli en annan gång;). God mat blev det i alal fall! Varmrökt hjortfilé med potatisgratäng och grönsaker, mums!

Dagen till ära har vi planer på att öppna upp ett dörrhål till det blivande badrummet för att sedan kunna sätta i gen den nuvarande passagen från T:s rum. Kanske vi kan få hennes rum helt färdigt snart då? Det är min förhoppning i alla fall! Den här byrån fick sig lite vit färg förra helgen och ska stå i T:s rum. Nu återstår det bara att hitta några knoppar som passar...

Ha nu en riktigt bra dag och njut av den sista dagen på helgen!











KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: