Då var den här...

Nu när mörkret och kylan gör sig allt mer påmind får man försöka hitta ljus och värme på andra ställen än i solen. Själv kikar jag på nya lampor, mysiga plädar och inredningsprylar som piggar upp så här på hösten. Jag har precis öppnat mitt paket från ellos och här är några av sakerna som jag fick...

Plåtbokstäver i olika utföranden (även X i svart blank plåt), 249 kronor.



Äppelgrön ryamatta till T:s rum 499 kronor.



Öljettgardiner till vårt sovrum 299 kronor, Kuddfodral i svart och vitt 95 kronor (2-pack), Mörklila kuddfodral i 3-pack 149 kronor.





Bäddset 99 kronor, örngott 2-pack 99 kronor (finns i olika färger).



Är bara tvungen att visa vad min sambo hade med sig hem i går. Våran gamla grill trillade sönder så vi var tvungna att köpa en ny... Lite udda att köpa en grill när sommaren är slut men vi gillar att grilla! Äntligen en rejäl grill som rymmer mycket kött när man är många.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: