På villovägar...

Igår lyckades jag äntligen komma i håg att ringa till Unik dekor under deras telefontid. Jag gjorde en beställning (av väggdekor) i början av augusti som jag ännu inte har fått. Förhoppningsvis kommer den i morgon då... Posten hade slarvat med registreringen av paketet. Ingen avi eller påminnelse hade skickats till mig så paketet hade skickats i retur till Unik dekor och kommit fram dit i går. Ja, ja otur ska man väl ha i bland. Hoppas bara att paketet hittar rätt den här gången!

Vi börjar så smått bli klara med väggen som sängen och garderoberna ska vila mot i vårt sovrum. Där ska en egenkomponerad text också få plats. Nischen i väggen kommer att bli vår sängavlastning då vi inte får plas med några sängbord. Där ska dold belysning fällas in och även ett väggutag. På andra sidan av väggen kommer vi ha garderober med skjutdörrar. Mellan balkarna vid snedtaket kommer vi att platsbygga hyllor och sätta skjutdörrar framförr. Äntligen ordentligt med förvaring! Jag längtar tills inflyttningen!

I går klädde vi väggen med gips och MDF och vi hann även spackla en omgång. Nu är det dags att gå upp och måla foder till fönsterna och spackla lite till... Siktet är inställt på inflyttning nu! På återsenende!









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: