Alltid något...

Helt otroligt att vi lyckades hinna få garderoberna på plats i går. Efter att ha laddat med lite mat var det dags för T att sova och för oss att jobba. Vi monterade ner garderoberna flyttade dem för att sedan montera i hop dem igen. Tråkigt jobb som vi dessvärre var tvungna att göra. Jag har några bilder men det är långt i från färdigt ännu.

I helgen blir det till att besöka bland annat IKEA för att inhandla möbler och annat som vi behöver. Jag försöker få i hop möblering och inredning och håller för nuvarande på att tänka ut hur jag ska fixa till väggen där vi ska placera sängen. Har en idé som föhoppningsvis kommer att bli bra.

Ytterligare projekt är T:s 1-årskalas som jag håller på att planera så smått. Det blir firande både på söndag och måndag och det är en hel del som ska bakas. Ska verkligen bli roligt! Det blir två vita marsipantårtor med lila blommor och lite annat gott så klart! Hoppas att det blir lika fint som jag tänkt mig!

Här till bilderna som jag tagit på rummet. Det kommer fler så fort någonting nytt har hänt!

















KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: