Hemma igen!

Efter en och en halv vecka på resande fot är vi nu hemma igen. Det är faktiskt ganska skönt även om det är underbart att ha semester när man inte är på hemmaplan. Man tar liksom dagarna som de kommer och har inga direkta måsten. Vi har säkerligen kört närmre 200 mil under vår semester. Något som jag gruvade mig lite inför innan med tanke på våra två små rastlösa barn. Det var tydligen onödigt för det gick toppen!

Vi har bl.a. besökt Hässleholm, Örebro och Stockholm och det har blivit en del shoppande som jag får visa er här framöver... Idag blir det inget renoverande för oss. Däremot står många kassar och väskor och väntar i hallen, så jag ska väl ta mig samman och packa upp lite. Ja, så det bara är att dra igång med projekten här hemma i morgon menar jag;). Då får jag ta och visa er lite bilder också, på återseende!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: