Några till...





Lovade er fler bilder från T:s rum och nu har ni fått några till, fler kommer!

Nu har jag druckit mitt kaffe i lugn och ro eller vad man kan kalla det... Dags att gå upp och spackla väggarna en tredje gång, Kanske hinner jag slipa och väva också? Taket ska också upp, vi får se hur långt vi hinner så här i sista dagarna innan C ska börja jobba igen. Uppdatering i form av bilder från hallen kommer snart, jag lovar!


Malin

Hej! Hittade hit genom styleroom. Fina foton och spännande renoveringar må ja säga. EN liten fråga. Den där supercoola rosa liggande glödlampan, vart har du hittat den?



PUBLICERAT: 2011-08-22, 14:32:04 | URL: http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.com
Hanna

Hej, kul att du hittade hit! Glödlampan har jag köpt på Karlskronamöbler men jag har även sett att ellos.se säljer samma lampa.



/Hanna



PUBLICERAT: 2011-08-22, 16:42:54 | URL: http://inredamedmera.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: