Vilken gobit!

Då har badkaret anlänt men får dessvärre snällt stå och vänta tills badrummet är klart. Jag har mycket som ska fixas här hemma. Snart fyller T 2 år och då ska det bli barnkalas, sen är det dags att planera M:s namngivningsfest i November. Många i släkten har långt att åka så det gäller att spika datum snart. Badrumsinredning i form av handfat och förvaring ska beställas, med mera, med mera...

Men vad gör jag i stället? Jo, kollar inredning till husvagnen!? Hittade några roliga bilder som jag tänkte visa er. Gillar mycket av inredningen, en sådan matta ska vi också ha men jag hade nog valt att måla taket vitt... Nu får jag ta och få något vettigt gjort innan T ska hämtas på dagis!






Bilderna är lånade från Bolig Magasinet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: