Dan före dan...

...har vi delvis spenderat hos min kära farmor där det bjöds på skinkmackor, härligt nygräddade våfflor och mandelmusslor med grädde och choklad. Nu är man sådär lagom däst och vi är åter hos mamma där vi myser framför brasan intill den nyklädda julgranen i väntan på ännu mera julmat. Snart kommer ena systern med familj och då ska jag passa på att göra det som jag gillar bäst med julen, mysa med familjen:). Synd bara att min andra syster med familj inte är här. Till er och till er övriga i släkten passar jag på att önska en riktig mysig jul!

Bildkälla

Paketen på bilden är tillängnade alla er goa läsare som dag efter dag tar er tid att kika föbi och som iband även lämnar en och annan kommentar.  Vad skulle jag göra utan er:)!? Jag önskar er en riktig mysig jul och hoppas att vi snart ses igen!


Louise

Tack detsamma ;) ta nu vara på varje minut & mys i mängder. Sitter nu i bilen på väg att fira lillejul hos min svärfar. Mysigt!!!

God jul!

Kram



PUBLICERAT: 2011-12-23, 18:31:58 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Emma

God jul till er och ta han om varandra, kramar emma



PUBLICERAT: 2011-12-24, 07:44:36 | URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: