En vit jul?

Ja och lite svart och grått också. För ute känns det som om det kan dröja ett tag innan snön och julen gör sig påmind. I år har det inte pyntats så överdrivet mycket här hemma och för första året på länge har jag inte gjort några jularrangemang med blommor som jag alltid brukar. Eftersom vi inte kommer att fira julen hemma har jag inte heller planer på någon julgran. Nu kanske ni tycker att det känns trist och deppigt men nej, till våren öser jag säkerligen på med mer färg igen! Så här ser det ut i vår hall just nu. Det orangea har bytts ut mot krispigt vita och gråa toner. Inte så mycket så påminner om julen men en tomte, en kotte och några granar kanske räcker eller vad säger du? Sen hade jag väl inte visat er den nya tavlan sen den kom på plats ellerhur?


Dessi at [Home and desire]

Så fint ni har det! Jag gillar verkligen ert hem. Det känns som att du har lite samma stil som jag har och kör på! :) Jag gillar't! :)



PUBLICERAT: 2011-12-04, 23:52:13 | URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Linda

Ert hem är jättefint :)

Jag bara undrar en sak, er hall ser jättefin ut och de ser ut att vara ordning och reda. Förvarar ni alla era skor i skolådorna? Och era jackor på krokarna mitt emot? Vi har krokar på väggen där vi hänger våra ytterkläder, och då har vi bara varsin jacka och ungarna varsin overall men de ser jätterörigt ut tycker jag. Era garderober är ju en bit in i hallen men ni kanske förvarar era ytterkläder där endå?


Hanna

Hej Linda och tack snälla du! Ja vi brukar ha varsin jacka på krokarna på väggen, men ibland hänger vi dom i garderoberna i stället. Våra skor förvarar vi i skolådorna innanför dörren. I de andra skolådorna förvaras barnens skor, barnens vantar, barnens ytterkläder och våra vantar och mössor. Övriga jackor förvarar vi i garderoberna längre in i hallen. Håller med om att det ser rörigt ut med många jackor framme men känner att det är ok om det i övrigt finns dold förvaring. Kanske gör ett inlägg om just förvaringen i hallen så håll utkik!



PUBLICERAT: 2011-12-06, 10:03:55 | URL: http://inredamedmera.blogg.se/
Hanna - Whiterainbow

Jätte fint!



Jag ska ta lite bilder i morgon i dags ljuset på vårat julpynt här hemma, dock väldigt sparsamt är det :)



PUBLICERAT: 2011-12-07, 23:20:44 | URL: http://whiterainbow.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: