Grattis och lite mera jul...

Efter den tuffaste natten sen M kom tar jag mig en välförtjänt paus när båda barnen sover. M vill inte sova på nätterna längre och den förkylningen som hon har åkt på gör inte saken bättre! Men trots detta vill jag önska min älskade unge grattis på sin halvårsdag;)! Skönt att man vet att det där med sömnen blir bättre med tiden...

Från en sak till en annan. Att ta lite bilder här hemma har jag orkat med iallafall. Hur dom blev är väl en annan sak. Tänkte i allafall att ni skulle få se lite bilder från vårt vardagsrum med julpynt och allt. Hoppas att ni är piggare än jag som drömmer om en hel natts sömn... Och ja, jag kanske borde gå och lägga mig i stället...

...men nej, det är ju så mycket roligare att vara vaken;).


Emma

Hur snyggt som helst, i like alot:) Ha det bra och hoppas du får sussa sött i natt:) Kram emma



PUBLICERAT: 2011-12-05, 18:45:02 | URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Yenny

Hittade hit via styleroom. Guuud så fint ni har alltså! Kikar runt lite, ska nog följa din blogg. Och det låter klokt att sova när tillfälle ges, har också två småtjejer och vet hur det kan vara :) kram!


Louise

Ja, en hel natt med sömn hade inte suttit fel =) min 5 månaders lilla prinsessa stör mig sömn =) Så då sitter vi i samma situation. Hur gammalt är syskonet?



Så fint du har julpyntat, gillar verkligen dina pepparkasformar som dekoration. När de inte används är de bra att ha till annat. Nä nu ska jag nanna´=)

Kramis från trötta mamman



PUBLICERAT: 2011-12-06, 00:24:19 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Dessi at [Home and desire]

Så snyggt och stilrent! :)



Vilmer sätter sig själv upp, sedan 1,5 vecka tillbaka. Ramlar i stort sett aldrig, i så fall bara framåt och då tar han emot sig själv :)



Kram!



PUBLICERAT: 2011-12-07, 16:07:19 | URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Lina (NinnaLilltroll)

Så fint ni har det :) Och så fiffigt att använda pepparkaksformar som pynt. :)



Det där med sömn är ett gissel. Vi har en kille på 7 månader som inte heller sover som han borde. Jag hoppas verkligen att du har rätt i att det blir bättre med tiden ;)



Nu ska jag kika runt lite mer på din blogg (istället för att sova..)



PUBLICERAT: 2011-12-07, 22:57:43 | URL: http://ninnalilltroll.blogspot.com/
Hanna - Whiterainbow

Vad fint med julstämning hemma! :)



PUBLICERAT: 2011-12-09, 11:01:05 | URL: http://whiterainbow.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: