Här är dem!

Nu är alla kläder nerpackade och lite annat är fixat så jag känner att jag har läget under kontroll. Passade på att ta det lugnt en stund och knäppte några bilder på dem nya stolarna som monterades i hop alldeles för sent igår kväll. Jag är helnöjd men inte med bordet. Ska som jag tidigare berättat ta en kraftansträngning och måla det någon gång framöver. Undrar bara när tiden ska räcka till det? Varför är det så att om man byter ut en sak iett rum så vill man bara fortsätta!? Eller det kanske bara är jag som är lite konstig?

Nåja, nu tar jag julledigt från bestyren här hemma ett tag. Men jag lovar inte att ni slipper mig här för det;). Jag önskar er alla en riktigt fin dag och hoppas att ni tittar föbi snart igen!


Yenny

Supersnygga stolar, ser jättesköna ut också!! Har inte sett såna förrut, kommer ifrån?? :) Erat bord är inte fult...då ska du se vårat!! Det är furu, men jag har vaxduk då jag inte tänker köpa något nytt förrän barnen blivit större :)) Men det där med att man aldrig blir nöjd tror jag är ett litet kvinnligt fenomen och stämmer in på de flesta så du är inte konstig...är precis likadan! Och så blir det kanske lite extra mycket när man är hemma/mammaledig, då man har tid att se allt det där som skulle ha gjorts...tror det blir mindre när man börjar om att jobba igen, hoppas det i alla fall. :)) haha, kram kram!!



PUBLICERAT: 2011-12-20, 13:03:00 | URL: http://yennyahlin.blogg.se/
Svalenberg

Så du slog till på stolarna :) Hoppas ni blir nöjda med dem, vi är nöjda med våra iaf. Super bra med småbarn och kladdiga fingrar. Köpte ni de på mio eller jysk? Kanske passade på att handla de på jysk när de var nersatta?


Louise

Jättefina! Vilket lyft de gjorde ;)

Ha det nu så mysigt!

Kramar



PUBLICERAT: 2011-12-20, 23:27:14 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Emma

De där blev ju askalas bra! Himla fint, är oxå på jakt efter nya stolar till köketu :-) Men dom jag fastnade för slutade på en total summa på 5000kr! tycker det blev alldeles för dyrt. Jag får leta vidare ;-)



Kram/Emma



PUBLICERAT: 2011-12-21, 21:06:00 | URL: http://hemmahosemppan.blogg.se/
Hanna

Tack snälla ni! Stolarna köpte vi på Jysk. Vi passade på eftersom dem hade kampanj innan jul.



PUBLICERAT: 2011-12-25, 19:49:59 | URL: http://inredamedmera.blogg.se/
Hanna - Whiterainbow

Snygga stolar! De ser även sköna ut :-)



PUBLICERAT: 2011-12-26, 23:05:32 | URL: http://whiterainbow.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: