Julgran a la 2008

Vi har inte firat jul här hemma sedan 2008 och har inte heller haft någon julgran sen dess. Men så råkade jag hitta en bild på granen som vi hade det året och tänkte att jag kunde passa att visa den såhär i juletider...

Om du ska ha eller skylle pynta en gran vad skulle du välja och i vilka färger?


Yenny

Vi har en vit plastis och trivs jättebra med den! I år är den pyntad med kulor i rött, silver och lite blått. :)) Vi ska köpa en större så småningom, den är bara 180 men skulle vilja ha en lite högre modell. Och lilltjejen våran har då hittills varit duktig på att inte vara och slita i den :)) kram!


Emma

Julgranen ger allt en mysig känsla hemma. Vi har bara en liten gran hemma hos oss ca en meter hög, men nästa år tror jag vi ska slå till på en stor vit plast gran :-) Kramar/Emma



PUBLICERAT: 2011-12-08, 18:53:18 | URL: http://hemmahosemppan.blogg.se/
Hanna

Ja det där med små barn och gran känns ju som en ganska spännande kombination;). Tur att T är lite större i år och att M inte kan ta sig så långt ännu...



Nästa gång jag ska ha en gran här hemma får jag hitta på något roligt att pynta den med...



PUBLICERAT: 2011-12-09, 12:15:44 | URL: http://inredamedmera.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: