Julkänsla?

Någon mer än jag som har svårt att förstå vart November tog vägen? Visserligen är det ingenting som jag klagar över eftersom jag tycker att november normalt sett känns ganska lång och mörk. Men så är det redan December och min julkänsla svajar måste jag erkänna. Termomertern visar plusgrader och det känns mer som oktober  än att det snart är jul...

Men vad passar inte bättre då än att elda ett par brasor, julbaka, dricka lite glögg och julpyssla. Får helt enkelt fortsätta med det och hoppas på att jag snart inser att julen är på ingång. För julen är verkligen en högtid som jag uppskattar och då jag gärna myser i massor tillsammans med mina nära och kära! Vad gör du för att få den rätta julkänslan och vad betyder den för dig?

Kikad in här och hittade ett par bilder som tilltalade mig. Själva väntar vi på en stor leverans av björkved. Hoppas att den kommer innan helgen för här hemma börjar veden sina. Ska absolut ta och fylla upp förrådet så fort den dyker upp!


Louise

Så snygg förvaring av veden!!!

Önskar att vi hade haft en öppenspis NU!

Får åka till mina föräldrar eller min syster för att känna av den mysfaktorn.

Mysig fredag...kramis



PUBLICERAT: 2011-12-02, 13:15:25 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Designtjejen/Emmelie

Vad snyggt! Jag har just varit på jakt efter lite bra vedförvaring :-)



PUBLICERAT: 2011-12-03, 10:59:18 | URL: http://designtjejen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: