Lite jul här med

Fredag igen och än så länge har dagen mestadels bestått av pysslande ihop med barnen men även lite röjning av köket har hunnits med. I morse möttes jag av ett berg av disk och massor av prylar som låg både här och där. Vi brukar alltid röja på kvällen men igår fanns orken inte riktigt där.

I inredningsvärden kan man knappt tro att disk existerar för bilderna man möter är alltid välstädade och stylade. Men så är det ju så mycket roligare att visa upp bilder där man inte möts av oreda. Så även jag hakar på och väljer att visa den städade sidan... Men bara så att ni vet så har vi inte alltid sån här ordning hemma. Barnen får leka och sprida ut sina leksaker överallt och disken får ibland stanna på bänken en stund. Tur att diskmaskinen finns så att man kan gå från kaos till städat på några få minuter. Vet ärligt talat inte hur jag skulle klara mig utan en diskaskin!? Finns det något som du absolut inte kan leva utan?


Ja det är så här vi har det i vårt kök för tillfället. Inte så överdrivet juligt kanske men för mig räcker det med lite belysning i fönsterna och lite annat smått för att få den rätta stämningen. Har du något pynt som bara MÅSTE upp varje år? Nej, nu tar vi helg eller vad säger ni?


Louise

Tack så mycket!



Det behöver inte pyntas överdrivet mycket för att man ska känna julkänsla, Det enkla & stilrena passar mig =)



Det är mannen min som ska firas. Han fyllde år igår men vi kör kalas på söndags, lättast =)



Trevlig helg kram!



PUBLICERAT: 2011-12-09, 16:47:44 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Hannah och Bella

Hej! Vilken fin design ;) Jag gillar verkligen adventsljusen. :) allt bra med dig??



PUBLICERAT: 2011-12-09, 17:28:42 | URL: http://zolo.blogg.se/
Emma

Ni har det jättefint och precis lagom juligt, helt i min smak:) Har inga direkta måsten som måste upp till julen, är inte så mycket för massa tomtar å så men den egenhuggna granen är nog ett måste här hemma:) Ha en mysig helg, kram emma



PS. Skulle INTE klara mej utan diskmaskin och vi är bara 2 i hushållet;)



PUBLICERAT: 2011-12-09, 18:40:57 | URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Yenny

Så fint ni har det och självklart vill man ha lite städat innan man lägger upp bilder, fast ändå ska det ju se sådär hembonat och inte för stelt ut, och ni lyckas ju verkligen!! Hos oss ser det oftast ut som bomben när mina två orkaner lekt loss, men klart dom ska få leka! Sen på kvällen plockar vi bort allt, jag vill ha någorlunda snyggt innan vi går isäng. :)) Och vilken snygg handstil du har, ser det på griffeltavlan! Kram!!


Hanna

Tack snälla ni, blir helt rörd när ni är så gulliga! Ha nu en riktigt trevlig helg!



PUBLICERAT: 2011-12-10, 19:30:02 | URL: http://inredamedmera.blogg.se/
Calle Sambo

Oj! Får nog ta och skriva något nytt istället för det där "puss på dig älskling" som har stått på tavlan i flera veckor!



Puss på dig älskling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: