Pappersförvaring & tillfälliga krokar

Ibland ser man en sak och tänker den där måååste jag bara ha. Så var det med den här trådkorgen som jag sedan den kom in i Mios sortiment har sneglat på och tänkt att jag ska använda som toapappersförvaring i vårt badrum. Den fick helt enkelt följa med efter ett besök där i lördags.

Även handdukar och badlakan är inhandlade. Valet föll på dessa från Hemtex och jag måste säga att jag känner att jag valde rätt. Eftersom vi inte kunnat bestämma oss för vilka krokar vi ska ha så inhandlades dessa med sugproppar på Åhléns som en tillfällig lösning. Helt ok för att vara tillfälliga;).

För övrigt har det varit en hektisk men rolig dag för min del. Först iväg till dagis med T för att åka direkt vidare mot mammagruppen där vi idag hade avslutning. Efter det bar det av mot Resturang utkiken för jullunch med jobbet. Mycket trevligt och M skötte sig bra för att inte ha sovit just någonting på hela dan. Sedan raka vägen mot dagis för att hämta T. Nu sitter jag här och tröttheten börjar göra sig påmind efter ännu en natt med dålig sömn... Vad har du haft för dig idag? Handlat julklappar, julbakat eller har det kanske hänt något annat skoj på jobbet/hemma?


Louise

Så snygg trådkorg, älskar sådana men äger ingen (ännu). Det blir snyggt att ha toapappret framme nu ;)

Ja, du har minsann hunnit med mycket idag. Bra lösning tillsvidare med krokarna.

Kramar



PUBLICERAT: 2011-12-14, 17:41:21 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Yenny

Gillar trådkorgen och sugpropparna blev en häftig detalj!! :) Älskar zickzack mönstret på handdukarna, även dom från Åhlens? Inte lätt att vara trött, men vet hur svårt det är att vila fast tillfälle skulle ges :) Rekommenderar D-vitamin som vi svenskar har brist av (och får av solen...men vilken sol?). Barnen får ju droppar, jag ger båda barnen och käkar själv, alla behöver en dos av D-vitamin :) (Haha, låter som en hälsoguru...) Tack för titten på min blogg!!! Kraaaam



PUBLICERAT: 2011-12-14, 18:13:20 | URL: http://yennyahlin.blogg.se/
Emma

Så snyggt och trådkorgen är ju helt underbart snygg:) Har inte gjort så mycket mer än jobbat ida men det räcker när man inte mår 100! Ha det bra, kramar emma



PUBLICERAT: 2011-12-14, 20:32:43 | URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Hanna

Tack va ni är snälla!



Handdukarna kommer från Hemtex som för övrigt har kampanj just nu... Ska sno några droppar när jag ger barnen, kanske kan hjälpa för solen lär jag väl knappast få se;). Kram!



PUBLICERAT: 2011-12-15, 11:24:32 | URL: http://inredamedmera.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: