Så här blev det

För er som är nyfikna på att se hur mina canvastavlor blev har jag några bilder som jag vill visa. Jag visar inte hela tavlorna eftersom jag inte vill publicera bilder på barnen som själva inte kan välja om dem vill vara med här eller inte... Men här kommer en glimt av hur det blev även om dem är betydligt finare i sin helhet och i verkligheten.

Jag hade först tänkt att måla sidorna på canvasen svart men tycker om tavlorna som dem är så jag låter nog bli...eller? Vad hade du gjort?


Yenny

Superfint!! Ser väldigt proffsigt ut, jag tycker kanterna ser bra ut och kanske låta de vara som de är :) kram kram!!



PUBLICERAT: 2011-12-13, 15:59:48 | URL: http://yennyahlin.blogg.se/
Louise

Förstår dig precis om pub. av barnen, samma resonemang här! Jag tycker du helt klart ska behålla sidorna i vitt.

Hur har du gjort? Han du inte förklara detaljerat vill ju oxå göra sådana i julklapp ;)

Vad blev slutsumman ungefär? Storleken på canvastavlorna & fotona? Inköpsställen?

Är jag jobbig nu ;)

Kramar



PUBLICERAT: 2011-12-13, 21:26:48 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: