Sneakpeak

Efter en supermysig kväll med luciafirande och fika ute, handlades de sista julklapparna och senare på kvällen passade jag på att fixa till mina canvastavlor, ska visa er resultatet sen. Men först tänkte jag att ni skulle få kika lite på vårt badrum igen. Har inte visat så mycket därifrån på ett tag och det beror till stor del på att det inte är riktigt färdigt ännu. Är ju så mycket annat kul man vill hitta på nu innan jul:). Men man vill ju bara bli klar så att man kan se helheten med inredning och allt!

Nu har jag iallafal bestämt vilka färger inredningen ska ha och efter helgens shoppingtur är även en hel del av inredningen inhandlad. Färgvalet kom till efter en hel del velande men jag är verkligen supernöjd! Det är alltså dessa färgerna som ni kommer att få se mer av i vårt nya badrum...



Louise

Turkost, jättesnyggt!! Aqua =))

Det är bara jul en gång om året så det är klart att man vill göra saker som här till.

Kram



PUBLICERAT: 2011-12-13, 12:10:33 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Yenny

ser fram emot att se helheten, tror det är superduperfint!!!! kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: