På gång...

Jag laddar inför helgens projekt med badrums- och barnrumsrenovering. Tänkte att jag skulle spackla, slipa och måla den långa väggen i T:s rum som tidigare delvis fungerat som genomgång till de övriga rummen på övervåningen. Det känns skönt att det kanske kan bli lite gjort även för min del eftersom farmor planerat att hälsa på och vara barnvakt här i morgon. Inte så ofta som man kan jobba båda två nuförtiden, men visst är det roligt att leka med barn också!

Några bilder på det kala och halvfärdiga barnrummet kommer här. Jag kollar inredning och textilier som kan passa och hoppas verkligen att jag snart får möjlighet att visa er roligare bilder med det färdiga resultatet!








Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Vilket underbart hem du har, precis min stil!!



PUBLICERAT: 2011-02-05, 03:49:49 | URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Hanna- Inredamedmera

Tack för titten och kul att du gillade det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: