Tröttis!

Så äntligen tror jag att lilla T har somnat. Det är också vad jag borde göra! Jag har varit igång sedan 02:00 nu. Tanken var att jag skulle hem och sova lite innan jag hämtade T på dagis men eftersom hon blivit sjuk så blev det raka vägen från jobbet för att hämta henne. Stackare, fick väcka henne när jag kom för hon hade somnat.

Trött är jag, men nu har det gått för långt så jag tänkte att sömnen får vänta tills ikväll.

Nu har vi faktiskt hunnit lite längre med renoveringen här hemma. Vi har lagt ut lösull i badrummet och även lagt spånskivor så att man slipper hoppa mellan bjälkarna där inne. Även lite gips har har kommit på plats i T:s rum så i helgen blir det till att spackla och måla om jag får hålla mig frisk.

Jag lyckades även få tummen loss och fixade tavelväggen i vårt sovrum så nu är ramarna på plats i väntan på några fina foton.

Nu blir det till att ta det lugnt en stund och försöka hitta lite inspiration till barnrum. Börjar verkligen bli hög tid att få T:s rum helt färdigt, gärna innan nästa kommer! Kanske blir vi lagom klara tills det är dags för henne att byta rum!?

Om man har lite plats på väggarna i barnrummet och vill ha något personligt och riktigt fint finns det en tjej som säljer jättefina tavlor här! Hon gör även grafiska tryck till övriga hemmet, ta gärna en titt!


Linda

Jag är lite nyfiken på ert vardagsrums bord.

Tänkte du kanske ville visa fler bilder på bordet från olika vinklar?


Hanna- Inredamedmera

Japp, ska jag försöka fixa! Du får hålla utkik här!



/Hanna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: