Onsdag och snart semester...

Hej där! Har varit en fullspäckad förmiddag här hemma idag. Förberedelser inför morgondagen i form av handling och städning har påbörjats. Det blir grillfest för släkten imorgon och C:s bror med tjej kommer redan ikväll. Härligt med sommar och många besök! Till helgen är det min andra syster med familj som hälsar på och det bästa av allt är att C har ledigt i fyra veckor efter det!

Mitt projekt som ni fick en smygtitt på igår är att fixa till den långa tråkiga väggen i T:s rum. Jag har hunnit måla lite till men vill vänta med att visa fler bilder tills det är färdigt. I trädet som jag målar ska även upp en ny lampa i form av en vit fågelholk som jag hittade på mitt förra shoppingbesök i Karlskrona.

När det är klart hade jag tänkt mig några hyllor för böcker, krokar och lite annan rolig förvaring. Viktigast av allt  fler roliga detaljer ska inhandlas! Får bli under semestern...som jag längtar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: