Kreativa rum

Nu när plastmattan i övre hallen äntligen åkt ut, väcks förhoppningen om att äntligen få det färdigt här... Det är liksom svårt att inte tänka några steg längre! I mitt huvud är allt golv redan på plats...

Ni kanske undrar vad som ska bli av denna långa hall (som till viss del består av det gamla badrummet). Eftersom vi har tre sovrum och är fyra personer blir det inget rum över till mig och alla mina pysselsaker. Tidigare hade jag ett av sovrummet som mitt eget men nu ligger alla mina saker intryckta i rummet där det råder total kaos! När hallen är klar flyttar jag ut mina saker och kommer att ha en lååång bänskiva och mycket förvaring.

Kunde inte låta bli att kolla in hur andra har det i sina kreativa rum... Först några biler från Rum...





En färgklick kanske? Bilder från Modkid Patty Youngs arbetsrum där hon designar sina barnklädesmönster och tygkollektioner.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: