Fredag

Hej där! Redan fredag och bara en vecka kvar till semester i fyra härliga veckor. Förhoppningen om att få mycket gjort här hemma är stor men vi kommer också ta lite ledigt och njuta av lata dagar i solen (är tanken i alla fall).

Har inte så mycket konkret att visa er från huset just nu. Jag har många planer men allt för lite tid... Det mest praktiska jag har hunnit med är matlagning, tvättning, städning och gräsklippning. Knappast värt att visa!

Jag har ytterligare ett projekt som behöver avslutas, T:s rum. Först var planen att det skulle bli klart förra sommaren, men så blev inte fallet. Kanske skulle satsa på att få det färdigt innan det är dags för henne att flytta ut till det andra rummet. Tur att vi fick en tjej till så att vi slipper göra om innan vi ens hunnit färdigt. Jag velar lite när det gäller det sista som ska fixas. Har några olika idéer men kan liksom inte riktigt bestämma mig.

Har hittat några barnrum som jag gillar bl.a. dessa som jag hittade på en blogg som är värd att kika på! Titta in här och låt dig inspireras!











KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: