Vilken vecka!

Jag överlevde min första vecka som ensam mamma med två barn även om det känndes tveksamt igår! Efter en natt, (eller snarare flera), utan riktig sömn var tålamodet sisådär. Det tillsammans med en otröstlig skrikande bebis och en trotsig liten tjej... ja, behöver jag säga mer? Jag stog ut till lunch sedan packade jag in barnen i bilen och körde till stora staden för att shoppa och hälsa på C på jobbet.

Väl framme somnade M i vagnen, mycket skönt men då var det T:s tur att börja gnälla. Det eftersom hon vägrade äta och somna i vagnen skulle hon inte!

Det blev några ramar och lite annat smått och gott från Cervera som fick följa med hem. Som ni vet håller jag på att fixa med T:s kök och hennes rum. Idag kikade jag lite i Fröken Fräkens webbshop. Där hittade jag några roliga saker som kanske kan passa men jag letar vidare...







Idag har jag äntligen fått tummen loss och lagt ut lite saker på Tradera. Mycket skönt då det känns som om jag aldrig får någon tid över till sådant... Paj har också bakats här hemma då vi har harft en del av släkten här på fika, mysigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: