Vitt eller?

Snart är den andra av två garderober i hallen uppe tömd på saker och redo för rivning. Det går framåt och förhoppningsvis ska väl golvet läggas efter att reglar, isolering och skivor kommit på plats. Vi påbörjade vår renovering av övervåningen för över två år sedan. Det var även då golvet till hela övervåningen inhandlades. Hade det varit i dagsläget hade jag förmodligen valt något annat... Nu får jag nöja mig med det vi har hemma, att lägga ett annat blir både för dyrt och för tidskrävande!

MEN, jag kan inte rå för att jag blev bra sugen på ett vitt brädgolv när jag såg Fru Sätterlunds inlägg om deras hall på övervåningen. Synd att det gamla originalgolvet av granplank inte gick att använda!


Bild lånad från Fru Sätterlund, läs mer och se fler bilder här.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: