Äntligen!

Nu har vi även ett skötbord på första våningen. När man släpar runt på många extrakilon är det skönt att slippa springa upp när det är dags... Snart har vi ytterligare en som ska bytas på och jag undrar varför jag inte tidigare fixat ett skötbord hit.

Ont om plats och utan badrum på detta planet var det lite trixigt att hitta en bra plats men nu hänger det ovanför lekhörnan och jag kan inte säga att det stör mig speciellt mycket. Helt klart värt att slippa springa upp och ner varje gång!





Jag hittade ett par bitar textilvaxduk och sydde ett nytt överdrag till sköbädden. Blev i alla fall lite roligare än det nallemönstrade överdraget som följde med!







Linda

Kul att du är tillbaka :)

Och supersnyggt skötbord!



PUBLICERAT: 2011-06-02, 12:59:08 | URL: http://lindasnyahus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: