Åter på hemmaplan...

Nu har har hon äntligen kommit, vår älskade dotter nummer två! Det var i söndags vid 19:53 som hon ville ut. Liten var hon inte heller, hon vägde 4690 g och var 54 cm lång! Tur för mig att jag slapp gå över tiden! Underbart att äntligen få se henne efter en så lång tid i magen!

Efter några dagars vistelse på BB är det skönt att vara hemma igen och få träffa storasyster T som är så stolt. Idag har vi bara tagit det lugnt och tagit hand om varandra. I morgon blir det nog en visit i Karlskrona för lite shopping, vi får se vad vi orkar med efter natten...

Dagen innan lilla M kom fördrevs med en del arbete här hemma. Husgrunden lagades inför kommande målningsarbete, lister inhandlades och målades och även några hyllor målades och kapades till inför kommande projekt här hemma. Jag har tyvärr inte hunnit ta några bilder men jag lovar att uppdatera så fort jag hinner!

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan, kanske med en tidning och något gott att äta, men det bästa av allt i sällskap med familjen! Ha nu en riktigt skön kväll!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: