I väntan på...

Efter en heldag utomhus har vi faktiskt fått lite gjort här hemma. När det inte vill komma någon bebis får man försöka hålla sig sysselsatt och känna sig nöjd med varje sak som man hinner innan det är dags att vara vaken på nätterna och dödstrött på dagarna.

Jag har slipat och tvättat våra gamla trädgårdsmöbler i trä och i morgon ska jag måla! Räcket till den ena trappan på baksidan är klart och här inne har en och annan sak äntligen kommit upp på väggarna.

Nu sågar sambon för fullt för det saknas en del lister här och där som behöver komma på plats. Får snart ta och kila i väg och hjälpa till lite. Först kan jag visa en bild på min nya fina låda som jag hittade igår när jag tittade in på Minta här i stan.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: