Härliga ledighet!

Är precis hemkommen från en undebar grillkväll hos sambons farbror och faster. Tack snälla för god mat och smarrig tårta! 

Nu är jag rätt mör eftersom jag vaknade så tidigt i morse och har sprungit, eller i alla fall gått så fort jag kan, efter en busig tjej större delen av dagen. Det blev inget målande för mig idag men lite lister har kommit upp här inne och räcket till altantrappan har börjat byggas.

Planen var att golvet i badrummet skulle läggas imorgon men det blir förmodligen på söndag eller måndag istället, det återstår att se.

Nu ska jag kika lite på inredning, är sugen på att hitta några nya fina lampor och lite andra roliga detaljer som kan få pigga upp lite här hemma. Kikade in på anyhow.se och hittade bl.a. dessa:





Sen blir det sängen för min del, god natt!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: