Pysslat

Dagarna går och i morgon är det bara en vecka kvar tills den lilla/ lille beräknas anlända. Vi trodde nästan att vi skulle få åka in inatt men inte då...

Har mycket på gång här hemma och har därför fokuserat på att få saker gjorda men varit betydligt sämre på att visa det här. Här är ett av några projekt som jag sysselsatt mig med. Den nya vagnen (Baby Jogger City Select) har fått sig en vändbar och tvättbar dyna sydd av molntyg i svart och grönt.

Till liggdelen som snart behöver monteras har jag sytt ett drapålakan i samma tyg.



Efter en del jagande på Blocket hittade vi även en spjälsäng. T använder fortfarande sin men säkert inte så länge till och då har vi en över, känns onödigt att köpa en ny! Hade tänkt mig en med sänkbar långsida men det blev till slut en vanlig då utbudet av spjälsängar varit dåligt när jag kollat... Ett vanligt vitt spjälskydd har jag sytt om och här är resultatet.









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: