Återvinning

Oj, redan första advent och någon adventsljusstake med blockljus var inte fixad förrän imorse när jag fick ett ryck och gjorde en av det som fanns i gömmorna. För ett par år sedan använde jag just dessa blockljusen och de hemmagjorda siffrorna av ståltråd. Synd att slänga tänkte jag då och kapade idag av ljusen med en kniv för att få en ny fräsch veke. Så här blev reultatet utan att behöva köpa en endaste liten grej:).


Efter en mysig förmiddag ska vi nu ta oss i kragen och försöka få lite gjort. Vi har kommit ytteligare en bit på vägen i vårt badrum. Jag återkommer med bilder och mer information så fort jag hunnit fota lite...

Den stora frågan idag är väl om man ska trotsa det blåsiga, kalla och regniga vädret för att bege sig ut på julskyltningen en sväng? Vad har du för dig idag?


Din kompis

Jättefint med hemmagjorda adventsljus, vad du kan hitta på! Nej julskyltning blir det inte för min del, vinden ska ju öka i eftermiddag och kväll. Ha en bra dag. KRAM


Louise

Den blev en snygg adventljusstake ;))

Kram



PUBLICERAT: 2011-11-27, 18:58:52 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: