Detaljerna

Jag behöver väl knappast säga att det är fullt upp här hemma just nu!? Igår bakades det och idag har jag knappt varit på hemmaplan känns det som. Ska snart ta och luta mig tillbaka i vår sköna soffa men först ville jag visa badrumstillbehören som har inhandlats idag. En toarullshållare och en toalettborste av märket INR blev det. Vi funderar även på att köpa krokarna men ska kika vidare lite först. Alla tillbehör ska limmas upp med ett tvåkomponentslim. Det för att man om man tröttnar lätt ska kunna byta ut utan att lämna fula hål.

Leverans av den resterande inredningen är beställd tills på tisdag nästa vecka. Planen är att elektrikern ska komma på onsdagen och sen hoppas vi att vi kan boka in vvs-killarna ganska snart efter det! Håller tummarna för att vi snart kan bocka av "göra färdigt badrummet" från våran att-göra-lista, det är ganska nära nu...

Bilder lånade från INR


Din kompis

Det var verkligen ovanliga men häftiga prylar. Kram


Helen.HUSnrNIO

Hejsan!

Vinnaren av ett presentkort på en valfri almanacka i valfri storlek hos personligalmanacka.se finns nu presenterad på min blogg!



Tack för att du ville vara med & Ha en trevlig onsdagkväll.

Helen.HUSnrNIO



PUBLICERAT: 2011-11-09, 18:00:40 | URL: http://husnrnio.se
Designtjejen/Emmelie

Den var väldigt snygg!



PUBLICERAT: 2011-11-11, 07:51:54 | URL: http://designtjejen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: