Dörrarna och toan på plats!

För er som är nyfikna på att se forsättningen på badrumsprojektet har jag någonting som jag vill visa, ni andra får stå ut med mitt tjat;). Inser nu att bilderna är rätt dåliga men ni ser iallafall vad som har hänt sen sist. Dörrarna till skåpet på väggen har nu kommit på plats och kommer att vara handtagslösa. I stället för hantag trycker man lätt på dörren för att den ska öppnas. Vi får väl se hur länge det dröjer innan barnen kommer på det...

På väggen ser man även knappsatsen till all belysning, golvvärme och till badkaret. Jag är kanske lite petig nu men jag ville egentligen ha andra knappar här inne. Vi har Eljos i hela huset men här hade jag hellre valt några helt fyrkantiga och kanske matta. Men så var det reglaget till golvvärmen som passade just till dessa så det blev så här.

Så här såg det ju ut innan dörrarna kom på plats men det som jag tänkte visa var benen till handfatsmöbeln som vi oväntat var tvugna att införskaffa. Tanken var från början att enbart fästa den i väggen och inte ha några ben. Snyggt och lättstädat! MEN så kom skivan hem och vi insåg att den vägde en hel del.

Efter lite övervägande så bestämde vi oss iallafall för att köpa två ben. När man har barn som hänger och klättrar på möbler, (när vi inte ser), så känns det bäst så. Det fanns inte så många att välja på i rätt höjd men dessa känns hel ok. Man tänker faktisk inte så mycket på dem då färgen är snarlik golvets.

Här har vi vårat ägg:). En vägghängd helt slät Ifötoalett med mjukstängande lock. Snygg och lätt att städa.


Din kompis

Ett sådant stort härligt badrum hade jag oxå velat ha, men jag får ju låna det ibland, fniss! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: