Från gömmorna...

Hittade den här appostern i en pappersrulle här hemma. Beställde den någon gång för rätt länge sen men har inte haft någon ram som passat. Tyckte det var synd att den bara skulle ligga och skräpa så den fick sin plats på hyllan i barnköket istället...


För övrigt måste jag fixa en blandare till det här köket. Någon som vet om det finns snygga fejkblandare till barnkök att köpa någonstans? En vanlig kökskran bli ju för stor... En handfatsblandare hade nog funkat men jag är inte sugen på att lägga jättemycket pengar på en snygg kran som inte ens ska användas på riktigt! Tips mottages tack;)!

Det har hunnits med lite småfixande här hemma i helgen och själklart ska jag visa er vad men inte idag. Gårdagen bara försvann eftersom jag var i väg tillsammans med barnen hela dagen. En intensiv och väldigt rolig dag med besök hos en gamal kompis, på jobbet, hos farmor och till sist hämtade vi C på jobbet så han slapp ta tåget hem. Så värst mycket shopping blev det inte men jag hann spana in lite julpynt mellan besöken iallafall;). Hoppas att din helg och början på veckan också har varit bra!


Louise

Passade fint där. Kul att hitta saker som man inte "visste" fanns =)



PUBLICERAT: 2011-11-01, 23:17:57 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: