Hjälp!

Jag kan verkligen inte bestämma mig! Jag tänkte att jag på allvar skulle börja fixa saker inför namngivningsfesten nästnästa helg så jag satte mig ner och skrev en lista på vad som behöver göras. Jag insåg snabbt att det var lite mer än vad jag trodde... Har ju ordnat en namngivningsfest innan man man glömmer visst väldigt fort.

Det var det här med tårtan eller desserten. Jag tycker att det är sååå kul att baka och fixa och förra gången gjorde jag många olika kakor, allt i rosa. Den här gången har jag insett att tiden inte kommer att räcka och tänker därför bara göra en sorts tårta och möjligtvis baka lite bullar också. Det blir ju mat innan så sju sorters kakor känns överflödigt! Men vad!? Jag letade lite på nätet men såhär i efterhand känns det bara som om jag blev ännu mer velig... Cheescake, moussetårta, glasstårta, chokladtårta, prinsesstårta, ja det är frågan. Vad hade du helst blivit bjuden på?




Bildkälla google


Louise

Jag bjöd på en choklad- & vaniljkrämstårta som jag själv gjorde. Mycket god!!

Håller med dig, jag insåg också att det vad mer som skulle göras inför när man började skriva en lista



PUBLICERAT: 2011-11-02, 18:38:10 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: