I stället för kakel

Jag fastnade för dessa bilderna, vad tycker du? Jag gillar bänkskivan och skulle lätt kunna tänka mig en betongliknande vägg istället för kakel i köket här hemma. Dock hade jag nog valt en väldigt ljus, lite mer gråare vägg om man nu ska vara petig.

Bilder lånade från Alvhem

För övrigt så ska jag snart ta helg och då kan det hända att det blir rätt lugnt här på bloggen. Nyckeln är nu hämtad, så i morgon ska lokalen dukas i fixas i ordning inför söndagens fest:). Allt är handlat, hoppas jag, om jag som vanligt inte har glömt något. Gäster väntas om en stund så nu ska jag ta och slänga i hop en sockerkaka till en av tårtorna innan dem kommer. Det bästa av allt är att jag redan har städat här hemma. Till och med golven är torkade, det är inte varje dag det händer. Ha en riktigt skön fredag allesammans!



Din kompis

Härlig rå känsla med betong. Vi ses på söndag, kram


Jessica - hemmamix

Jag håller med om att det hade varit snyggare med en mer grå betong liknande vägg :) Snyggt, men måste vara svårt (omöjligt) att hålla rent..? Om man inte slänger upp en glasskiva, lackar eller liknande?



PUBLICERAT: 2011-11-12, 01:04:04 | URL: http://hemmamix.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: