En av alla saker på plats!

Idag har det inte riktigt varit min dag. Det känns precis som om kroppen säger ifrån och vill att jag tar det lite lugnt:(. Om ni inte redan vet det så är det något som jag har rätt svårt för men idag hände det, jag gick och vilade en timme medans sambon passade barnen... Det är så mycket som ska fixas här hemma och det känns som om dygnets timmar inte räcker till!

Men som ni ser har vi iallafall fått upp badkaret. Det är ett bubbelbadkar av märket Dimma och med plats för två. Jag hoppas verkligen att vi blir nöjda med det, snyggt är det iallafall om ni frågar mig! Ännu har vi inte monterat täcksidorna som ligger här och väntar. Vi har även sågat upp hålen för spotsen, silikonat runt taket och fönstret samt målat ytterligare ett lager färg i smygen runt fönstret.

Nu får det nog bli lite soffmys för min del och kanske en tjuvstart med glögg och pepparkakor på det:). Ha en fortsatt skön söndag!



Din kompis

ÅH! så fint det blir, kan tänka mej att ta ett dopp där med Lilla T. Vila dej nu, så du orkar med nästa vecka. Kram


Emma

Åh det ser fin fint ut:) Kramar



PUBLICERAT: 2011-11-06, 21:39:57 | URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: