Premiär

Som ett litet avbrott mot allt julpysslande och alla adventsljus delar jag nu med mig av bilder från vårt nya badrum. Duschväggarna har monterats men ska limmas fast i golvet och handtagen ska på plats innan det är helt klart. Ja om man bortser från allt annat småpill som också ska fixas till förstås;).

Takduschen är också på plats och testades av sambon igår med gott betyg. Som ni ser har även spolknapparna till toaletten moterats och vi är nu i full gång med att sätta upp handukstorken.

Vi har en fungerande toalett och dusch men resten av vattnet kommer att kopplas in under veckan eftersom det inte hanns med i fredags. Så det där badet som jag väntar på får jag visst vänta på ett tag til...

Tänkte att jag bjuder er på en hel drös med bilder idag. Det börjar snart bli dags att inreda med lite roliga badrumsprylar också. Vi vill ha någon snygg tvål- och shampobehållare, gärna vägghängd, i duschen. Eller så funderar jag på två pumpar som står på blandaren, vad tycker ni? Har ni några tips så blir jag mer än glad om ni vill dela med er!


Anna

Vilket lyxigt badrum! :-) Jättesnyggt! Kram Anna



PUBLICERAT: 2011-11-27, 22:38:03 | URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Louise

Nu börjar det gå mot sitt slut. Snyggt!!



PUBLICERAT: 2011-11-27, 23:01:20 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Emma

Så jäkla snyggt rent ut sagt:) Verkligen snyggt och lyxigt, me like!!! Kramar emma



PUBLICERAT: 2011-11-28, 20:50:38 | URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: